Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ БЕЗ ПРОБЛЕМ • Вам не підійшов розмір і Ви хочете повернути або обміняти товар Заявка на обмін і повернення товару належної якості приймається протягом 14 днів з моменту отримання товару покупцем. При цьому витрати лягають на покупця. Товар, що оформляється на обмін або повернення, повинен мати товарний вигляд без яких-небудь пошкоджень і подряпин, а також оригінальну упаковку та ярлики. Просто зв'яжіться з нами будь-яким зручним для Вас способом. • Товар прийшов пошкоджений або Ви виявили брак Ми ретельно перевіряємо кожну одиницю товару на брак при отриманні на нашому складі, тим самим зводячи відсоток бракованого товару до мінімуму. У разі, якщо Ви отримали пошкоджений товар на Новій пошті, Вам необхідно скласти Акт пошкодження вантажу" на відділенні. Якщо ж Вас не задовольняє зовнішній вигляд товару Ви можете відмовитися від нього прямо на відділенні Нової пошти або повернути товар у руки кур'єру, якщо була замовлена доставка додому/в офіс. При цьому вам нічого не потрібно оплачувати. Якщо протягом 14 днів Ви виявили брак товару, ми замінимо його безкоштовно.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.